(CROSS REFERENCE) ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΡΕΣ RACOR-ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ

 www.parker.com/parfit

 

 

 

 

 

Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ    ΕΥΚΟΛΗ  ΚΑΘΑΡΗ  ΛΥΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΙΛΤΡΟΥ ΣΤΟΝ  ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ  SNAPP

ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΡΑΣ RACOR PARKER  SNAPP

ΤΟ ΝΕΟ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ DIESEL / BIODIESEL

ΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΗΧΑΝΩΝ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ  (COMMON RAIL)

 


ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΡΑΣ RACOR

Κάθε διαχωριστήρας RACOR αφαιρεί κατά ποσοστό 100% τα νερό από το καύσιμο Πετρέλαιο ή Βενζίνη.

1.    Μηχανικός Τρόπος: Το καύσιμο ακολουθώντας προκαθορισμένη διαδρομή  εντός του διαχωριστήρα, αποχωρίζεται από το νερό, εξαναγκάζοντάς το να απομακρυνθεί πέφτοντας στο κατώτερο διαφανές δοχείο και να παραμείνει εκεί ακόμα και εν κινήσει του  σκάφους ή του οχήματος (όταν υπάρχει αναταραχή εντός του δοχείου καυσίμων). Επίσης με την ίδια μέθοδο αποχωρίζονται σωματίδια ρύπων, σκουριά κλπ. που μεταφέρει το καύσιμο κατά την διαδρομή του προς τον κινητήρα από 2 έως 30 micron (αναλόγως τον τύπο του ανταλλακτικού φίλτρου)
2.    Χημικός τρόπος: Όλοι οι διαχωριστήρες RACOR είναι εφοδιασμένοι με ανταλλακτικό φίλτρο AQUABLOCK  (διεθνείς πατέντα της RACOR από το 1983) που έχει χημική αδιάβροχη επικάλυψη. Έτσι ακόμα και γαλακτοποιημένο καύσιμο (δηλαδή καύσιμο και νερό μετά από έντονη ανατάραξη και ροή σχηματίζουν γαλακτώδεις ενώσεις και δεν αποχωρίζονται εύκολα) το καύσιμο αποχωρίζεται σε ποσοστό 100% από το νερό το οποίο στην συνέχεια κατακάθεται στον πυθμένα του διαχωριστήρα.
3.    Στερεά σωματίδια: Κάθε ανταλλακτικό RACOR συγκρατεί όπως αναφέρθηκε παραπάνω στερεά σωματίδια ρύπους σκουριές κλπ. μεγέθους 2, 10 και 30 micron (δηλαδή 2/1000, 10/1000 και 30/1000 του χιλιοστού) κατάλληλο και για βενζίνη. Δεν συγκρατεί όμως το λάδι μίξης που περιέχεται διαλυμένο στο καύσιμο όταν πρόκειται για δίχρονους κινητήρες.
3.1    Όλα τα ανταλλακτικά διαθέτουν κάθετες πτυχές (πλυσέδες) στις εξωτερικές και εσωτερικές πλευρές τους με αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιφάνεια διηθήσεως στην ίδια διάμετρο φίλτρου σε σχέση με τα συμβατικά. Έτσι το φίλτρο έχει μεγαλύτερο χρόνο ζωής αφού μπορεί να κατακρατήσει μεγαλύτερη ποσότητα ρύπων.
3.2    Απ’ όλα τα ανταλλακτικά έχουν αφαιρεθεί το μεταλλικό πλέγμα συγκράτησης του υλικού φίλτρανσης, αποφεύγοντας την επικόλληση σταγονιδίων νερού (η επικόλληση είναι αποτέλεσμα των αντίθετων ιόντων - κατιόντα των σταγονιδίων του νερού με το μεταλλικό πλέγμα -ανιόντα). Αποτέλεσμα της παραπάνω ηλεκτροχημικής διαδικασίας είναι ή διάρρηξη της επιφάνειας διηθήσεις του χάρτινου φίλτρου.
3.3    Όλα τα ανταλλακτικά λόγο της χημικής διαδικασίας αδιαβροχοποίησης δεν μαλακώνουν (με τη πάροδο του χρόνου εν αντιθέση με τα συμβατικά φίλτρα) από τα νερά του καυσίμου και έτσι δεν χάνουν τη σταθερότητας τους και δεν τρυπούν, κατακρατώντας το νερό και τους ρύπους από το καύσιμο του κινητήρα.

Κάθε διαχωριστήρας RACOR διαθέτει:

1ο)    Διαφανές μπολ που επιτρέπει τον έλεγχο για παρουσία ρύπων ή νερό στον πυθμένα του. Το μπολ επαναχρησιμοποιείται και δεν καταστρέφεται από χημικά πρόσθετα καυσίμου ή τις υπεριώδεις ακτίνες (U.V.)
2ο)    Κρουνό εξυδάτωσης για αφαίρεση του παγιδευμένου νερού εν στάση του κινητήρα που δεν απαιτεί άνοιγμα του φίλτρου και αναγκαστικό εξαερισμό του (αυτοεξαεριζόμενη βάνα).
3ο)    Αντλία καυσίμου ενσωματωμένη στην κεφαλή του διαχωριστήρα (μοντέλα 320, 460, 490, 4120) για την πλήρωση του με καύσιμο σε περίπτωση αλλαγής του ανταλλακτικού φίλτρου.
4ο)    Υποδοχή για τοποθέτηση αισθητήρα παρουσίας νερού στην λεκάνη συλλογής ρύπων του φιλτροδιαχωριστήρα
5ο)    Υλικά αρίστης ποιότητας μη διαβρώσιμα με αντοχή στον χρόνο ώστε να εξασφαλίζεται ή απρόσκοπτη λειτουργία του φίλτρου (στην ελληνική αγορά υπάρχουν διαχωριστήρες 17 ετών εν πλήρη λειτουργία)
6ο)    Άριστες προδιαγραφές (Certificate). Η ακτοφυλακή της Αμερικής U.S.C.G. τα χρησιμοποιεί αρκετά χρόνια  καθώς έχουν approval για τη χρήση αυτή. Επίσης χρησιμοποιούνται και στο Πολεμικό Ναυτικό, Ο.Σ.Ε. Ελληνικό Λιμενικό Σώμα.
7ο)    Ευελιξία στην τοποθέτηση - εγκατάσταση αφού ο πολλά μοντέλα διαχωριστήρων  διαθέτουν κεφαλές με πολλαπλές εισόδους και εξόδους. Για την αντικατάσταση του φίλτρου δεν απαιτούνται ειδικά εργαλεία
8ο)    Ευκολία και μικρός χρόνος που απαιτείται για την αλλαγή του ανταλλακτικού φίλτρου στην σειρά 500 FH, 900 FH, 1000 FH αφού για την αφαίρεσή του απαιτείται μόνο ξεβίδωμα της πεταλούδας που βρίσκεται στο άνω μέρος της κεφαλής του διαχωριστήρα. Γι’ αυτήν την σειρά δεν απαιτείται κανένα εργαλείο για την αλλαγή.    


Κάθε διαχωριστήρας RACOR διαθέτει επιπλέον:

1ο)    Σύζευξη διαχωριστήρων (δύο ή και τρεις) με κρουνούς επιλογής ροής. Έτσι παρέχεται η δυνατότητα εν λειτουργία του κινητήρα να λειτουργεί με ένα διαχωριστήρα ενώ μπορούμε να αλλάξουμε στον άλλο το φίλτρο ανταλλακτικό ή να αφαιρέσουμε το νερό που έχει αποθηκευτεί στο πυθμένα του (εξυδάτωση).
2ο)    Αισθητήρας παρουσίας νερού στην λεκάνη συλλογής ρύπων του φιλτροδιαχωριστήρα
3ο)    Κρουνό εξυδάτωσης για αφαίρεση του παγιδευμένου νερού εν λειτουργία του κινητήρα. Με την βοήθεια ενός ηλεκτρονικού ελεγκτή όταν παρουσιάζεται νερό στον πυθμένα του φίλτρου για να μην επηρεαστεί ή ομαλή λειτουργία του κινητήρα δίνουμε εντολή σε μια ηλεκτροβαλβίδα την αφαίρεσή του από το φίλτρο εν λειτουργία του κινητήρα χωρίς να πάρει αέρα ή γραμμή τροφοδοσίας.
4ο)    Μανόμετρο το οποίο παρέχει ένδειξη κατάστασης του ανταλλακτικού φίλτρου
5ο)    Θερμαντήρες οι οποίοι επιτρέπουν τη θέρμανση του καυσίμου όταν το όχημα εργάζεται σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος ώστε να μην σχηματίζονται παραφίνες


Μεγάλη ποικιλία μοντέλων για κάθε απαίτηση ιπποδύναμης και συνθηκών εγκατάστασης

 

Τελευταία νέα

Επικοινωνία

AEOLIAN ENGINEERING Μ. PAPADANTONAKI & CO
Ζαννή 7 - Πασαλιμάνι 18536 Πειραιάς
ΤΗΛ/FAX : 210 4518992

ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Λ. Πασειδόνος 4 & Λ.Χρονοπούλου 17455 Άλιμος
ΤΗΛ/FAX : 210 9818306

W: http://www.racorhellas.gr
E: racorhel@otenet.gr